Pagina's

zondag 23 september 2012

Nu nog zonder beugel

Hierbij mijn aller eerste berichtje, en nu nog zonder beugel!!! Inderdaad ik heb nu nog geen beugel maar daar komt binnenkort verandering in, dat is ook de reden waarom ik een weblog ben begonnen.
Binnenkort ben ik dus een beugelbekkie, en ik schaam mij er niet voor. In tegendeel ik kan niet wachten tot de beugel geplaatst is... Ik mag dan al 25 zijn maar het is nooit te laat om er iets aan te doen :-)

Ik heb een aantal andere weblog's gevonden van mannen/vrouwen/meisjes die hun ervaringen delen op het net. Zelf vond ik het erg fijn om die ervaringen te lezen. Ik krijg ook nog een kaakoperatie en die ervaring wil ik ook graag delen, dit leek mij dan ook een goede weg om dat te doen.

Hopelijk zijn er mensen die wat aan mijn verhalen zullen hebben of die het gewoon interesant vinden om te lezen ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.