Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Love your pet!!

Morgen is het alweer 4 oktober en dus wereld DIERENDAG, hier wil ik toch wat aandacht aan besteden! Ik vraag me af hoeveel mensen die een huisdier hebben ook daadwerkelijk aandacht besteden aan dierendag. Ik ben zelf opgegroeid met dieren om mij heen. Vroeger hebben wij katten gehad en een hond, ik ben gek op dieren ze geven zoveel liefde.
Dieren verdienen altijd liefde, het hele jaar door en natuurlijk niet alleen op dierendag. Helaas raken jaarlijks tienduizenden honden en katten hun huis kwijt. Ze zijn verdwaald, gedumpt of er kan door omstandigheden niet meer voor ze worden gezorgd. Al deze dieren worden liefdevol opgevangen door asielen. De mensen die een asiel draaiende houden doen zo'n goed werk, ze zorgen goed voor ze en ze krijgen allen veel aandacht.
Semmie
Puk

Mijn vriend en ik wilde al heel lang graag een kat, we hebben er veel over gepraat en lang over na gedacht. Na een tijd hebben wij besloten om een kijkje te gaan nemen in een asiel hier in de buurt. We hadden besloten er 2 te nemen zodat ze elkaar hebben om mee te spelen, 1tje vind in zo zielig. Eenmaal daar aangekomen bleek dat ze een nestje kittens hadden van 8 weken. Toen ze ons de kittens lieten zien waren we verkocht, hoe moesten we in hemelsnaam hier nou uit kiezen, ze waren allemaal even lief en leuk! We wilden graag twee vrouwtjes. Uiteindelijk hadden we beide een kitten op de arm, het waren 2 zusjes, ze waren beide erg verschillend maar heel mooi dus die werden het ook. Genaamd Puk & Semmie, 2 scheetjes die nu alweer ruim een half jaar zijn. Het zijn echte knuffelaars en komen altijd bij je op schoot liggen.
Puk(links)en Semmie(rechts)

Wij verwennen deze 2 al veel te veel met speeltjes en snoepjes, maar op dierendag wil ik toch wat speciaals doen. Ik ga eens kijken welke soorten vis onze vriendinnen lekker zullen vinden en dat in huis halen. En natuurlijk ga ik ze heeeel veeeel knuffelen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.