Pagina's

zondag 28 april 2013

Korte update 3 maanden na de operatie, zonder TPD

Het is alweer 5 dagen geleden dat de schroef verwijderd is, ik heb geprobeerd een goede foto te maken van de wondjes maar dit lukt haast niet omdat de palatalbar er precies overheen loopt, dus dan zie je op de foto de wondjes niet. Als ik met me tong langs de wondjes ga voel ik wel een gat, nou ja gat is een groot woord maar een soort gaatje voel ik dan. De hechtingen zitten er nog in maar 1 is al goed los aan het raken. Ik heb de eerste dag wat pijn gehad maar toen had ik 2 ibuprofen 600 op en die dag erna nog 1 ibuprofen en toen was de pijn alweer zo goed als over, dus de napijn viel mij heel erg mee! En wat voelt het raar dat ik ineens zoveel ruimte heb in mijn mond, de eerste dagen praten ik nog steeds raar, ik was net gewend aan die schroef en nu moet ik wennen aan dat ik weer de ruimte heb om normaal te praten. Ik heb de eerste 3 dagen wel vloeibaar gegeten want de wondjes waren toch wat gevoelig, en die palatalbar zit vast aan mijn kiezen waardoor de kiezen wat gevoelig zijn.

Ik ben zo blij dat het eerste deel is afgesloten, ik voel me echt happy! Ik hoor ook echt elke week van mijn vriendinnen dat ze telkens weer verschil zien aan mijn voortanden, deze gaan nu echt steeds dichter naar elkaar toe staan! Zo dat was het weer voor nu. Ik hoop dat iedereen een leuke (laatste)Koninginnedag heeft!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.