Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

5 dagen geleden TPD vast gezet

Vandaag is het 5 dagen geleden dat de TPD vast gezet werd, ik heb dus al 5 dagen niet hoeven aandraaien. Elke dag weer kijk ik in de spiegel of dat mijn voor tanden al verder na elkaar toe zijn gaan staan, maar helaas er is nog vrij weinig gebeurd. Ik merk dat het eten steeds wat beter gaat, gister betrapte ik mezelf erop dat ik met me voortanden wou afbijten dat gaat helaas nog niet. Ik heb nog niet zo veel kracht in mijn bovenkaak dus kauwen gaat moeilijk en is soms pijnlijk, ook niet gek als je bedenkt dat deze gebroken is en nog moet helen. Verder voel ik me prima, ik doe al het huishouden al weer een tijd en ik heb ook helemaal geen pijn meer. Ik zag dat ik aan de binnenkant van mijn bovenlip ongeveer 5 hechtingen heb zitten, daarom zou mijn bovenlip wel zo stijf voelen, ik kan namelijk nog steeds niet goed mijn mond dicht doen. De zwellingen zijn zo goed als weg, alleen naast me neus is het nog een heel klein beetje gezwollen maar dit zie je bijna niet. Ik hoor wel van iedereen om me heen dat ze echt kunnen zien dat me bovenkaak verbreed is want me gezicht is minder smal. Het gekke is dat ik het zelf niet echt zie, ik ben wel heel blij met hoe mijn boven kaak nu staat, alleen kan ik niet wachten tot die spleet minder word!

Ik was van het weekend toch even de carnavals optocht gaan bekijken, me vriend en ik gingen naar de kroeg waar al onze vrienden al waren, een half uur later zou de optocht beginnen. Ik kwam daar binnen en iedereen keek na me, toen we eenmaal bij onze groep stonden vroeg natuurlijk iedereen hoe het ging, en zei dat ik me echt niet hoef te schamen. Makkelijker gezegd dat gedaan natuurlijk, ik had het idee dat echt iedereen raar zat te kijken. Ik had een wijntje genomen maar die smaakte voor geen meter, toen we later buiten stonden dacht ik echt wat doe ik in godsnaam hier. Iedereen ging feesten en had al wat wijntjes of biertjes achter de kiezen en ik stond daar maar een beetje bij, ik heb de optocht niet afgekeken en ben lekker thuis op de bank film gaan kijken. Het is gelukkig maar tijdelijk en hoop over een paar weekjes weer mezelf te zijn zodat ik lekker mee kan feesten met de rest J. Al mijn vriendinnen en vrienden hebben trouwens veel respect voor wat ik heb gedaan, ik hoor dan ook niks anders als hoe trots ze zijn. Ze vragen ook van alles aan me, zo stelde een vriend de vraag of ze 1 van m’n voortanden weg gehaald hebben, ik moest natuurlijk heel erg lachen zo ziet het er namelijk wel uit maar ik heb ze gelukkig allebei nog haha!

Voorlopig zou er vrij weinig gebeuren want ik hoef een tijdje niet terug naar het ziekenhuis, pas weer als ze me beugel gaan plaatsen 28 maart. Ik zag wel dat ik nog wat hechtingen in mijn neus heb zitten, ik bel mijn huisarts op om te vragen of hij deze eruit kan halen, ik wil niet weer helemaal naar het ziekenhuis daarvoor. Aangezien er voorlopig vrij weinig gebeurt zou ik wat minder schrijven, maar ik ga zeker foto’s plaatsen zodra mijn tanden weer wat zijn gaan schuiven J. Ik kan niet wachten!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.