Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Slecht nieuws dag

Zoals de titel al aangeeft is dit niet z'n goede dag. Volgende week donderdag 28 maart word mijn beugel geplaatst, ik kan niet wachten. Maar nu kreeg ik een bericht van mijn ortho dat volgende week alleen onder de beugel geplaatst word, boven kan nog niet omdat me bovenkaak nog verder moet genezen. Ik keek er zo naar uit. Ik krijg zulke achterlijke vragen en gezichten vanwege de enorme spleet tussen me voortanden. Me voortanden staan zo goed als stil en schuiven niet of amper naar elkaar toe. Ik loop nu al anderhalve maand met een spleet die je beter een gapend gat kan noemen, ik kom bijna nergens omdat iedereen maar loopt te staren naar me. Ik ging er dus vanuit dat hier vanaf volgende week donderdag een eind aan kwam, niet dus....
En daarbij komt nog kijken dat ik vanaf december helaas zonder werk zit, dit is een hele moeilijke periode om werk te vinden. En door mijn situatie maak ik nu nog minder kans op werk. Ik kan zoals ik nu praat en eruit zie niet in een winkel werken, ik zou hierdoor afgewezen kunnen worden. Ik begin met een reïntegratie traject om sneller aan een baan te komen, maar ook dit moet helaas nu uitgesteld worden.
Mijn leven staat echt 'on hold' de laatste tijd, ik kom geen stap vooruit. Ik weet waar ik het voor doe en ik weet ook dat het tijdelijk is, maar hoe rot is het als je ergens op verheugd dat je dan te horen krijgt dat je ruim een maand moet wachten. En niet alleen baal ik omdat ik er nu echt niet uit zie maar ook omdat ik nu nog langer zonder baan zal zitten. Niet heel ideaal dus.

Zo ik moest dit even van mij afschrijven, zat er beetje doorheen.

Volgende week donderdag zal ik weer schrijven over het plaatsen van de beugel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.