Pagina's

maandag 17 juni 2013

Een korte update en foto

Ik zou alvast sorry zeggen voor de komende tijd, ik zal niet heel veel schrijven want nu de beugel erin zit gebeurd er gewoon vrij weinig. Ik kan wel telkens even een korte update geven als ik weer bij de ortho ben geweest.

Hierbij meteen even een foto van toen de beugel geplaatst was ruim 2 weken geleden en een foto van afgelopen week. Links is van toen hij er net in zat en rechts van afgelopen week.


Je ziet vooral bij me bovenkaak aan de rechter kant verschil dat me tanden al wat verschoven zijn. Me voortanden staan nu bijna tegen elkaar aan, dus het is nog verder gaan schuiven dan je op de foto hier boven ziet.
Ik heb nog steeds geen gevoel in me tandvlees en voortanden, hierdoor kan ik nog steeds niks afbijten en moet ik alles met mes en vork eten. Verder kan ik zo goed als alles eten, behalve vlees waar je lang op moet kauwen gaat nogal lastig. Ik kan ook niet goed met me mond dicht eten want die beugel zit in de weg. Verder valt het me erg mee en heb ik bijna geen pijn, af en toe wat hoofdpijn wat waarschijnlijk door de beugel komt. Aangezien ik nog geen gevoel heb in me bovenkaak voel ik niet dat de beugel druk zet en dat is wel gek, ik merk het alleen als ik met me tandenborstel eroverheen kom dat het wat pijn doet.

Ik moet 4 juli weer naar de ortho voor een nieuw draad, zodra deze erin zit zal ik weer een korte update geven. Hopelijk valt dat mee ;-) maar ach erger dan die schroef kan het niet worden.

Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.