Pagina's

zondag 13 april 2014

Long time no see

Jeetje wat is het alweer lang geleden dat ik hier wat geschreven heb. Ik heb me blog echt een beetje verwaarloosd, dus het word hoog tijd dat ik hier verandering in breng.


Ondanks dat het lang geleden is dat ik geschreven heb is er niet veel nieuws om te melden, de ortho bezoeken zijn allemaal een beetje het zelfde. Elke afspraak word er een beetje gekeken en nieuw dikker draad geplaatst en dat was het.
Bijna alle gaten zijn nu dicht, op 2 na en die zitten bij m'n onderkaak dus dat ziet verder niemand ;-).






Om maar meteen met de deur in huis te vallen hieronder een foto van hoe het er nu uitziet.









Me tanden staan netjes recht en langs elkaar maar onder moeten er dus nog 2 gaten dicht, hier zijn ze nu al mee bezig doordat er elastieken om mijn blokjes heen zitten die helemaal doorlopen naar achter.


De laatste keer dat ik bij mijn orthodontist was kreeg ik te horen dat de 2e operatie misschien wel niet nodig is. Dit had ik niet zien aankomen, ik had me al helemaal ingesteld op die operatie en ondanks dat ik het toch wel eng vond leek het mij een perfecte afsluiting van dit traject. Oké dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik wil gewoon dat het eind resultaat PERFECT is en niet dat het er wel oké uitziet maar het had nog mooier gekund, snap je?
Nou ja er is nog niks zeker dus ik zou toch moeten afwachten hoe de komende maanden gaan lopen, maar daar zal ik jullie van op de hoogte houden.



Ik heb morgen weer een afspraak bij de orthodontist, volgens mij wilde hij dat ik opnieuw ging gipshappen. Dat zie ik niet zo zitten aangezien me gevoel in me bovenkaak nog steeds niet is wat het moet zijn. Dat is ook een dingetje, ik ben een tijdje terug bij de kaakchirurg geweest vanwege het gevoel in me bovenkaak en waarschijnlijk is er een zenuw beschadigd en zou het gevoel nooit helemaal meer terug komen. Ik baal hier heel erg van en ben ook wel een tijdje boos en verdrietig hierom geweest, maar ik probeer nu toch steeds meer af te bijten in de hoop dat dat me wel gewoon weer gaat lukken. Ik vraag me toch af of er meer mensen zijn die dat ook hebben na z'n operatie, ik heb heel het internet af gestruind maar kan geen ervaringen vinden van mensen die dat ook hebben en de zelfde operatie hebben gehad als mij. Dus mocht je dit lezen en herken jij jezelf hierin dan hoor ik het graag :-)



Zo even een korte update, ik ga proberen wat meer te schrijven en jullie op de hoogte te houden van mijn avontuur als beugelbekkie ;-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.