Pagina's

zondag 27 januari 2013

2 dagen na de operatie

Nu ik me wat beter voel kan ik even de tijd nemen weer een berichtje te typen. De operatie is nu 2 dagen geleden. Ik zou binnenkort even foto's plaatsen van voor de operatie en na, en ook van het herstel.

Ik voel me vandaag al wat beter dan gister, gister was niet mijn dag. Gister had ik veel pijn en kreeg ik bijna geen eten weg, toen ik naar bed ging was ik ook nog eens misselijk. Gelukkig was het allemaal iets minder toen ik wakker werd. Ik heb niet echt pijn meer maar ik voel veel druk rond m'n neus en bovenkaak, alsof alles heel gespannen staat. Dat is natuurlijk ook wel zo want het is een beetje gezwollen. Ik voel ook vaak z'n kloppend gevoel bij mijn bovenkaak. En als ik met slikken met m'n tong me gehemelte aanraak vlak achter m'n voor tanden dan doet het veel pijn, dus ik moet echt achterin mijn mond slikken. Gelukkig went dat snel maar maakt het niet makkelijk met eten en drinken.

Bepaalde soorten vla doen pijn aan mijn keel, dit komt denk ik door het beademingsslangetje wat daar in gezeten heeft tijdens de operatie. Ik kan zeggen dat de operatie meevalt, maar het herstel is alles behalve pijnloos en makkelijk... Het herstel is heel moeilijk en zwaar. Ik wil dit heel graag maar soms denk ik echt 'waar ben ik aan begonnen'.

Ik heb dinsdag ochtend een afspraak bij mijn kaakchirurg, hij kijkt dan hoe het gaat en gaat ook al de tpd aandraaien, hier kijk ik heeeeel erg tegenop aangezien ik nog best wel wat pijn heb. Ik hoop dat het morgen al beter gaat, me neus zit nog steeds vol bloed waardoor ik alleen door m'n mond kan ademen en dat zorgt weer telkens voor een droge mond.

Ik zou morgen weer schrijven, zo houd ik jullie op de hoogte van mijn herstel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.