Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

De kaakoperatie

Even een korte update. Gister ben ik geopereerd, ze hebben een tpd(verbreder) in m'n gehemelte geplaatst me tussenschotje van m'n neus recht gezet en 6 kiezen getrokken.

Ik moest gister om 7:15 aanwezig zijn en om kwart voor 8 werd ik naar de ok gebracht. De spanning werd me daar te veel en ik moest heel erg huilen, ik was al bijna onder narcose en toen moest ik overgeven, door de spanning denk ik... Vanaf dat moment weet ik niks meer.

En toen werd ik rond 12 uur wakker gemaakt, ik stond er versteld van dat ik totaal geen pijn voelde, na een tijdje kwam de pijn opzetten maar toen gaven ze me een spuitje in het infuus en de pijn zakte weer. Het ging allemaal heel goed, ik was heel helder en was niet misselijk dus mocht weer naar de zaal, waar me zus op mij aan het wachten was. Ik werd later wel misselijk maar dat kwam door de honger, na wat vla voelde ik me weer heel goed. Ik mocht om half 8 naar huis, me vriend is mij komen halen en we zijn toen naar huis gegaan.

Ik heb de hele tijd bloed uit mijn neus omdat ze daar natuurlijk ook aan gesleuteld hebben, maar dat maakt het allemaal niet makkelijk. Ik kan bijna niet slikken en praten, ik heb best veel pijn. Ik word er helemaal gek van en hoop dat ik me morgen veel beter voel. Ik schrijf snel meer, als ik me beter voel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.