Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

4 dagen na de operatie, 1e aandraai dag

4 dagen later en meteen al aandraaien, dat vind ik niet zo leuk. Vanochtend moest ik om 9:15 bij de kaakchirurg zijn, mijn schoonmoeder ging met mij mee. Ik zag hier best wel tegen op aangezien ik mijn mond nog niet ver open krijg, en alles nog erg gevoelig is. Ik heb ook aangegeven bij de kaakchirurg dat het allemaal niet makkelijk is en of ze niet later kunnen gaan aandraaien, maar hij was daar best wel streng in. Hij gaf aan hoe eerder we aandraaien hoe beter voor het bot. Nou toen werd er dus voor het eerst aangedraaid, o ik dacht dat ik van me stokkie zou gaan, wat een rot gevoel was dat. Echt pijn deed het niet maar het gaf z'n ongelofelijk naar gevoel. Toen draaide hij nog 1 keer, en daarna moest ik zelf draaien. Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, maaaar ik heb toch echt zelf 2 keer aangedraaid, ik ben best trots op mezelf. Aangezien ze dus 4 gedraaid hebben zie je meteen dat mijn voor tanden al een stuk van elkaar af gaan staan. Dus ik heb al een mooie spleet haha.

Verder gaat het met het herstel opzich wel goed, ik kan wat beter slapen alleen mijn vriend niet want ik snurk nu heel erg, sorry vriend! ;) Ik heb niet veel pijn meer, wel nog veel last van keelpijn waardoor bepaald soort voedsel heel erg kan prikken en ik echt het idee heb dat mijn keel in brand staat. Ik eet nog steeds vloeibaar voedsel, ben ondertussen ook al 4 kilo kwijt. Voel me telkens heel duf en moe, is ook niet gek als je ziet hoe weinig voedingsstoffen ik binnen krijg. Ik heb heel veel zin in brood met leverworst, ik ga kijken of ik dat vanavond kan eten, ik houd jullie op de hoogte :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.