Pagina's

maandag 21 januari 2013

Afspraak anestesisth en behandelend arts

Over 4 dagen is de operatie, jeetje wat komt het snel dicht bij...

Ik heb vorige week donderdag een afspraak gehad met de kaakchirurg, dokter De Koning. Tijdens deze afspraak is er nog even in het kort uitgelegd wat ze gaan doen, gelukkig niet in details maar gewoon in grote lijnen. Aangezien ik een scheef neusschotje heb moet hier ooit ook nog wat aan gedaan worden. De neuscorrectie kan ik na het hele traject met mijn beugel altijd nog doen. De kaakchirurg kwam met het idee om tijdens de operatie een stukje van het kraakbeen van mijn neus weg te schrapen, hierdoor ziet mijn neus er al veel beter uit. Het is eigenlijk amper zichtbaar dat mijn neus iets scheef staat, het is meer dat ik wat moeite heb om door mijn neus te ademen. Tijdens de afspraak met mijn kaakchirurg is verder niet veel vertelt, er moesten nog wat foto's gemaakt worden en dat was het dan ook wel.

Vanochtend heb ik de afspraak gehad bij de anestesith hier hebben ze mijn bloeddruk nagekeken en naar mijn hart en longen geluisterd. Ook is er nog van alles verteld over hoe het zal gaan met de operatie en de narcose. Ik krijg tijdens mijn operatie een slangetje door mijn mond of neus voor de beademing, gelukkig merk ik hier niks van want dit doen ze als ik onder narcose ben, en word er ook uitgehaald als ik onder narcose ben. Ik zie heel erg op tegen het infuus plaatsen en eigenlijk alles voor de operatie, hoe het na de operatie gaat zie ik dan wel weer, dan is het gelukkig al achter de rug. De moeder van mijn vriend ging met beide afspraken mee, echt heel fijn. Als je alleen bent vergeet je vaak allerlei dingen te vragen. En een beetje steun is altijd fijn :)

De zenuwen worden met de dag erger, en ik merk dat ik echt gek word van het wachten op vrijdag, laat het maar snel vrijdag zijn dan is het tenminste al voorbij!!

Ik zou na de operatie een bericht plaatsen, misschien is dat vrijdag al en anders word het zaterdag, ligt een beetje aan hoe ik me voel. Jullie horen snel meer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.