Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Kaakoperatie staat vast

Vanochtend was er een bericht op me voicemail ingesproken, of ik met spoed terug wil bellen werd er verteld. Ik heb direct terug gebeld toen ik dat bericht hoorde, het was van de kaakchirurg. Ik kan vrijdag 25 januari geopereerd worden, dat is al over 2 weken!!!! Daar schrok ik wel van. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan...

Ik ben ook wel heel blij dat het zo snel gaat, ik zit nu een tijdje zonder werk en ik heb dus zeeën van tijd. Mijn vriend kan die dag niet met mij mee naar het ziekenhuis, daar baal ik heel erg van. Maar hij kan op zo'n korte termijn geen vrij krijgen en heeft belangrijke weken voor de boeg. Ik heb me zus meevraagt en die is er bij, mijn vriend komt meteen vanuit zijn werk naar het ziekenhuis. Ik mag als alles goed gaat die dag nog naar huis, dus dat is heel fijn. Kan ik die avond lekker in mijn eigen bedje slapen en lekker thuis douchen!!!

Ik moet om 07:15 al in het ziekenhuis zijn en mag vanaf die avond ervoor niks meer eten of drinken. Ook heb ik nog 2 afspraken voor de 25e, de eerste is 17 januari dan heb ik een afspraak met de arts en word alles uitgelegd en kan ik nog vragen stellen. 21 januari heb ik een afspraak met de anesthesist die gaat mijn nakijken en nog wat vertellen over de narcose.

Ik kijk heel erg op tegen de operatie, ik ben al bang voor de tandarts laat staan zo'n operatie, bah :(. Maar ja ik blijf me eigen maar focussen op het eind resultaat, ik weet zeker dat het het allemaal waard is! Ik zou nog even een berichtje plaatsen na die 2 afspraken voor de operatie. Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.