Pagina's

vrijdag 1 februari 2013

Haat aan plastic plaatjes!

Mijn dag begon met een brufen en de schroef 2 slagen aandraaien. Gelukkig deed dat vandaag niet veel pijn, dus opzich niet z'n slecht begin van mijn dag ;). Daarna even snel douchen en weer op na het ziekenhuis. Me schoonmoeder kwam me ophalen en we reden samen naar Nijmegen. Ik had een afspraak om foto's te laten maken om te kijken of de tpd goed op z'n plek zit. Ook zat er nog een plastic plaatje aan mijn neus tussenschotje vast ter versteviging met een hechting, deze gingen ze er ook uit halen. Eenmaal bij de kaakchirurg, hij vond dat alles er heel goed uit zag en goed herstelde, eerst even snel foto's maken daarna het plaatje verwijderen. Wat bleek nou er zat niet 1 plaatje maar 2 en het waren geen kleine plaatjes, zo wat deed dat pijn!! Die plaatjes waren zo groot dat ze echt tot ver achterin mijn neus zaten, maar gelukkig ze zijn eruit, en wat een verschil geeft dat ik kan weer ademen door me neus :)! Nu voelt me neus weer als van oudst en heb ik eigenlijk alleen nog pijn rond mijn voortanden en keel. Nouveauté eigenlijk is pijn een groot woord, het voelt vervelend en ik voel een druk constant bij mijn voortanden maar verder gaat het eigenlijk wel heel goed. Ik heb vandaag ook weer een boterham met leverworst op, natuurlijk zonder korstjes ook heb ik een plakje cake gegeten en met avond eten wat worteltjes. Zo verder voel ik me best goed, alleen irriteer ik me eraan dat ik niet normaal kan praten, dat is echt rot. En als ik eet voel ik me net een baby want ik knoei veel omdat ik me mond niet goed dicht krijg met eten. Zo dat is het wel weer voor nu, ik ga zo met me vriend bij zijn vader eten ik krijg soep ;).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.